Kategórie
 
 
 
 
 

Magnetické brzdy

Elektromagnetické lamelové brzdy ELB

Elektromagnetické lamelové brzdy ELB

Lamelové brzdy prenášajú menovitý krútiaci moment trením lamiel
Výrobca:SELOS
Kód produktu:ELB 1.2-50M
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 165,00 € bez DPH
198,00 € s DPH
:
seller_img
Potrebujete poradiť? Kontaktujte nášho špecialistu
Michal KYŠ (SK) B
Mobil: 0901 901 708
Tel.: 032 2851 322
E-mail: systemy@selos.sk

Zvoľte variant:
NázovDostupnosťCena s DPHKúpiť
Typ: ELB 1.2, DpH7: 50 mm, Napätie: 24 VDC, Prevedenie: mazaná
ELB 1.2-50M
Skladom 198,00 €
Typ: ELB 1.2, DpH7: 60 mm, Napätie: 24 VDC, Prevedenie: mazaná
ELB 1.2-60M
Skladom 198,00 €
Typ: ELB 1.2, DpH7: 70 mm, Napätie: 24 VDC, Prevedenie: mazaná
ELB 1.2-70M
Skladom 198,00 €
Typ: ELB 2.5, DpH7: 70 mm, Napätie: 24 VDC, Prevedenie: mazaná
ELB 2.5-70M
Skladom 234,00 €

Popis produktu

Elektricky radené lamelové brzdy prenášajú menovitý krútiaci moment trením lamiel, ktoré sú zvierané a uvoľňované pôsobením elektromagnetu.

Elektricky radené lamelové brzdy majú vzhľadom k veľkosti prenášaného krútiaceho momentu veľmi malé rozmery. Sú charakterizované rýchlym nárastom krútiaceho momentu na menovitú hodnotu a malým zvyškovým momentom pri vypnutí. Elektricky radené lamelové brzdy preto rýchle reagujú na impulz a tým zvyšujú presnosť a výkon strojov bez akýchkoľvek prevodových článkov a vďaka tomu znižujú rozmery a hmotnosť pohonných jednotiek.

Plášť s prírubou je pevne spojený s hnanou časťou stroja. Spolu s vonkajšími lamelami tvorí hnanú časť brzdy. Magnetové teleso, do ktorého ozubenia zapadajú vnútorné lamely, sa pripevní k nerotačnej časti stroja.

Vnútorné lamely sú kryté vrstvou trecieho materiálu podľa druhu prevádzky (mazaná alebo suchá), ktorý predlžuje ich životnosť a zvyšuje trenie. Vonkajšie lamely unášajú svojimi výstupkami plášť brzdy.

Kotvová doska je spojená s magnetovým telesom unášacími kolíkmi. Ak je do budiacej cievky zavedený jednosmerný elektrický prúd, kotvová doska je pritiahnutá k magnetovému telesu. Ak je brzda vypnutá, doska je odtlačená odpruženými odtlačovacími kolíkmi na prírubu dištančného púzdra.

Nastavovacia matica je naskrutkovaná na kotvovú dosku, takže pri zapnutí brzdy zovrie zväzok lamiel. Otáčaním matice je možné regulovať šírku vzduchovej medzery medzi magnetovým telesom a kotvovou doskou. Šírka vzduchovej medzery ovplyvňuje veľkosť prenášaného krútiaceho momentu. K jej presnému nastaveniu slúži sada mierok, ktoré sa zasúvajú do vybrania matice.

Dištančné púzdro vymedzuje krajnú polohu kotvy. Budiaca cievka je zaliata v magnetovom telese. Budiaci prúd sa privádza na svorkovnicu na magnetovom telese.


Dokumentácia

Pridať komentár:

...

Pridať reakciu na komentár:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia