Kategórie
 
 
 
 
 

Elektromagnetická lamelová brzda ELB

Elektromagnetická lamelová brzda ELB

Elektricky radené lamelové brzdy zapínané elektromagnetom (10 veľkostí).Čítaj viac
Výrobca:PSP
Kód produktu Typ DpH7 Napätie Prevedenie Dostupnosť Cena s DPH
ELB0.6-45M ELB 0.6 45 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 300,00 € bez DPH
360,00 € s DPH
Do košíka
ELB0.6-50S ELB 0.6 50 mm 24 VDC suchá Na objednávku 300,00 € bez DPH
360,00 € s DPH
Do košíka
ELB1.2-50M ELB 1.2 50 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 338,00 € bez DPH
405,60 € s DPH
Do košíka
ELB1.2-60M ELB 1.2 60 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 338,00 € bez DPH
405,60 € s DPH
Do košíka
ELB1.2-70M ELB 1.2 70 mm 24 VDC mazaná Skladom 338,00 € bez DPH
405,60 € s DPH
Do košíka
ELB2.5-70M ELB 2.5 70 mm 24 VDC mazaná Na objednávku 392,00 € bez DPH
470,40 € s DPH
Do košíka
ELB4-60M ELB 4 60 mm 24 VDC mazaná Skladom 489,00 € bez DPH
586,80 € s DPH
Do košíka
ELB6.3-60M ELB 6.3 60 mm 24 VDC mazaná Skladom 694,40 € bez DPH
833,28 € s DPH
Do košíka
ELB10-80S ELB 10 80 mm 24 VDC suchá Na objednávku 764,00 € bez DPH
916,80 € s DPH
Do košíka
Vaša cena: 300,00 € bez DPH
360,00 € s DPH
Vyberte variant
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom

Rolland Takács (SK) B

0901 901 707
Zobraziť kontakty

Vyberte variant

Popis produktu

Elektricky radené lamelové brzdy prenášajú menovitý krútiaci moment trením lamiel, ktoré sú zvierané a uvoľňované pôsobením elektromagnetu.

Elektricky radené lamelové brzdy majú vzhľadom k veľkosti prenášaného krútiaceho momentu veľmi malé rozmery. Sú charakterizované rýchlym nárastom krútiaceho momentu na menovitú hodnotu a malým zvyškovým momentom pri vypnutí. Elektricky radené lamelové brzdy preto rýchle reagujú na impulz a tým zvyšujú presnosť a výkon strojov bez akýchkoľvek prevodových článkov a vďaka tomu znižujú rozmery a hmotnosť pohonných jednotiek.

Plášť s prírubou je pevne spojený s hnanou časťou stroja. Spolu s vonkajšími lamelami tvorí hnanú časť brzdy. Magnetové teleso, do ktorého ozubenia zapadajú vnútorné lamely, sa pripevní k nerotačnej časti stroja.

Vnútorné lamely sú kryté vrstvou trecieho materiálu podľa druhu prevádzky (mazaná alebo suchá), ktorý predlžuje ich životnosť a zvyšuje trenie. Vonkajšie lamely unášajú svojimi výstupkami plášť brzdy.

Kotvová doska je spojená s magnetovým telesom unášacími kolíkmi. Ak je do budiacej cievky zavedený jednosmerný elektrický prúd, kotvová doska je pritiahnutá k magnetovému telesu. Ak je brzda vypnutá, doska je odtlačená odpruženými odtlačovacími kolíkmi na prírubu dištančného púzdra.

Nastavovacia matica je naskrutkovaná na kotvovú dosku, takže pri zapnutí brzdy zovrie zväzok lamiel. Otáčaním matice je možné regulovať šírku vzduchovej medzery medzi magnetovým telesom a kotvovou doskou. Šírka vzduchovej medzery ovplyvňuje veľkosť prenášaného krútiaceho momentu. K jej presnému nastaveniu slúži sada mierok, ktoré sa zasúvajú do vybrania matice.

Dištančné púzdro vymedzuje krajnú polohu kotvy. Budiaca cievka je zaliata v magnetovom telese. Budiaci prúd sa privádza na svorkovnicu na magnetovom telese.


Dokumentácia

Komentáre

...

Pridať reakciu na komentár:

... Zrušiť
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia